Félicitations ! Ton soutien à bien été envoyé à l’auteur
Какво е Panodyssey Pro?

Какво е Panodyssey Pro?

Publié le 9 janv. 2023 Mis à jour le 9 janv. 2023 Culture
time 1 min
1
J'adore
0
Solidaire
0
Waouh
thumb 0 commentaire
lecture 83 lectures
1
réaction

Sur Panodyssey, tu peux lire 30 publications par mois sans être connecté. Profite encore de 29 articles à découvrir ce mois-ci.

Pour ne pas être limité, connecte-toi ou créé un compte en cliquant ci-dessous, c’est gratuit ! Se connecter

Какво е Panodyssey Pro?

Каква е разликата между Panodyssey и традиционните социални медии или дигиталните платформи за публикуване?

  • За кого е подходяща Panodyssey Pro?
  • Защо да избера Panodyssey Pro за моята организация?
  • Какви услуги получавам с акаунт Panodyssey Pro?
  • Какво включва таксата (99€ без ДДС)?
  • Как е защитена моята интелектуалната собственост?
  • Как работят комисионните?
  • Panodyssey Pro е стартов пакет: какво означава това?

 

Каква е разликата между Panodyssey и традиционните социални медии или дигиталните платформи за публикуване?

Panodyssey е различна от другите социални медийни платформи по форма и съдържание. Panodyssey е платформа:

  1. Създадена в Европа;

  2. Фокусирана върху творческото писане индивидуално или в екип;

  3. В която единствено автори, организации и търговски марки с проверена идентичност могат да публикуват.

В Panodyssey  няма реклами, което осигурява на, всеки читател достъп до качествено съдържание в спокойна и безопасна среда.. Социалната платформа е създаден атака, че да предотвратява плагиатство, фалшиви новини и фалшиви профили.

 

За кого е подходяща Panodyssey Pro?

Panodyssey е достъпна за всички професионалисти без ограничение: независими автори, организации, медии, създатели на съдържание, редактори и асоциации.

 

Защо да избера Panodyssey Pro за моята организация?

Panodyssey Pro позволява на отделните автори и организации да публикуват и печелят от своето съдържание в Panodyssey, както и да достигнат до широка публикат чрез безопасна медийна платформа.

Panodyssey се стреми да гарантира на потребителите, че ще имат най-доброто изживяване при четене и създаване на съдържание.

Освен това Panodyssey е социална мрежа, специализирана в творческото и съвместно писане. Ако сте професионалист или организация работеща в сектора на културата  или медиите, това е Вашето място!

 

Какви услуги получавам с акаунт Panodyssey Pro?

Panodyssey Pro предлага на марките иновативни – включително нови за пазара – функции за публикуване и подсилване на тяхното съдържание: инструменти за съвместно писане, абонаментни планове за осигуряване на приходи от съдържание и опции за дарения. Професионалистите също ще могат да споделят творбите си в другите социални медии, както и чрез интернет търсачките.

Ако искате да научите повече, разгледайте подробното описание на Panodyssey Pro по-долу и страницата с възможностите, които предлага Ще научите и как други професионалисти, асоциации и организации вече използват Panodyssey.

 

Какво включва цената (99€ без ДДС)?

Създаването на  професионален акаунт струва 99€ (без ДДС). Той е валиден за цял живот. Цената включва:

  • Проверка на акаунта, за да подчертаете вашата марка;
  • Активиране на електронен портфейл за отключване на различните възможности за получаване на пари;
  • Неограничено използване на възможностите за печалба;
  • Достъп до всички налични функции за творци и марки на платформата;
  • По-ниски комисионни такси;
  • Съхранение на данните на сървъри в Европа;
  • Поддържане на регистри за интелектуалната собственост, свързани с вашия акаунт и тематичните пространства за публикации (Творчески стаи);
  • Разходи за работа и поддръжка на платформата.

 

Как защитавате моята интелектуалната собственост?

Всеки Panodyssey потребител, независимо дали е професионалист или не, трябва да удостовери своята самоличност, за да публикува статии. Тази стъпка е задължителна за публикуване на съдържание или коментар в платформата.

Удостоверяването на самоличността позволява на Panodyssey да съхранява цялото съдържание, публикувано в базата данни на платформата. Часът на публикуване, както и собствеността на профила са свързани с вашата Творческа стая: ако вашата интелектуална собственост е нарушена, системата ще докаже собствеността на публикуваното съдържание.

 

Как работят комисионните?

Panodyssey взема комисионна такса за всяка направена транзакция в платформата. Платформата таксува всеки път, когато потребител:

  • Закупува абонамент за платени творчески стаи на писател;
  • Дарява пари на автор (независим писател или организация).

Стандартната комисионна такса е в размер на 17% от цената. С Panodyssey Pro комисионната такса е по-ниска и е в размер на  10% от платената цена.

 

Какво означава, че Panodyssey Pro е стартов пакет?

Panodyssey е все още в процес на разработване. Платформата ще продължи да се развива, като предлага нови функции, отговарящи на нуждите на професионалните автори на съдържание и организации. Затова цената и опциите включени в пакета Panodyssey Pro може да се променят, но като закупите този стартов пакет вашият сертифициран акаунт е гарантиран за винаги.

 

lecture 83 lectures
thumb 0 commentaire
1
réaction

Commentaire (0)

Tu aimes les publications Panodyssey ?
Soutiens leurs auteurs indépendants !

Prolonger le voyage dans l'univers Culture

donate Tu peux soutenir les auteurs qui te tiennent à coeur