Congratulazioni! Il tuo sostegno è stato inviato con successo all'autore
Туристическа дестинация Турция. Местата с най-добри пясъчни плажове

Туристическа дестинация Турция. Местата с най-добри пясъчни плажове

Pubblicato 17 apr 2023 Aggiornato 17 mag 2024 Viaggi
time 1 min
1
Adoro
0
Solidarietà
0
Wow
thumb commento
lecture lettura
1
reazione

Su Panodyssey puoi leggere fino a 30 pubblicazioni al mese senza effettuare il login. Divertiti 29 articles da scoprire questo mese.

Per avere accesso illimitato ai contenuti, accedi o crea un account cliccando qui sotto: è gratis! Accedi

Туристическа дестинация Турция. Местата с най-добри пясъчни плажове

Крайбрежието на Турция е една от най-популярните туристически дестинации за туристи от цял ​​свят. Тук можете да намерите не само луксозни хотели и висококачествено обслужване, но и зашеметяващи пясъчни плажове, които по нищо не отстъпват на испанските и гръцките. Пясъчни, камъчести, популярни и по-малко достъпни, идеални за вашата почивка или тихо съзерцание - има много места за всяко настроение и нужда. В тази статия сме събрали нашия личен рейтинг на най-добрите турски плажове.

 

Плаж Синята лагуна, Олудениз

Живописният бряг е разположен в естествена лагуна, която се свързва с морето чрез малък пролив. Ако никога не сте ходили на парапланеризъм, това е мястото да опитате. Пейзажите на Синята лагуна често могат да бъдат намерени в рекламите, защото най-добрият начин да привлечете турист е да го заинтересувате с нещо наистина уникално. И така, това е то - уникално място с невероятна красота! Също така е тихо, но ще бъде още по-спокойно извън сезона: през април или октомври. Пясъкът е бял, без камъчета и отломки - по нищо не отстъпва на плажовете на Доминиканската република. Водата е чиста и тюркоазена. Входът към морето е нежен, което е много удобно на почивка с деца. Посещението на плажа е платено и ще ви струва 7 лири - чадъри, маси и всичко необходимо също ще трябва да се плати, но си заслужава! Инфраструктурата на плажа е добре развита - има много кафенета, заведения за хранене и барове. Освен това се предлагат водни дейности - катамарани, канута, гмуркане с шнорхел. Оборудването може да се наеме.

 

Лара Бийч, Анталия

Обширен пясъчен плаж с широка ивица за почивка и хващане на слънчев загар. Някои зони принадлежат на хотели, други са обществени. Липсват огради и заграждения, което прави визуалната картина още по-атрактивна. В далечината се виждат планински вериги, които през пролетта все още са покрити със снежни върхове. 10-километровата брегова ивица се намира в източната част на Анталия. Това е голям брой различни плажове, простиращи се по крайбрежието. Посещението е безплатно, но на места може да ви помолят да си купите напитка от кафене или бар. Входът към водата е плитък, спокоен и безопасен. Между другото, плажът ежегодно е награждаван със Син флаг за чистота и безопасност, така че определено си струва да го посетите поне веднъж. Плажът редовно е домакин и на изложба на пясъчни фигури от Sandland. Този международен фестивал на скулптурата е интересна и необичайна гледка.

За да изберете своята почивка в Турция, отидете на уебсайта https://pochivki-turcia.bg

почивки Турция

 

Плаж Клеопатра, Алания

В западната част на Алания се намира широк 3 километров плаж с едър златист пясък и море от дълбоки изумрудени нюанси. От изток плажът е ограничен от живописна скала, върху която се издига крепостта на Алания. Пейзажът за най-добрите снимки по бански е невероятен! Плажът е в границите на града, така че посещението е безплатно. Плажът е разделен на 22 секции: първи и шести участък са без табели и са абсолютно безопасни за комфортен престой с деца. Влезте през главния вход и останете там - няма да съжалявате. Популярни са водни спортове като катамаран, кану, водни ски, джет ски.

плажовете на Турция, Анталия

 

Централен плаж на Кемер

Планини, потънали в зеленина, са отличителната черта на Кемер. Шикозните пейзажи на планинските курорти са перфектно съчетани със спокойното синьо море и цветни камъчета, така че градският плаж винаги е претъпкан и забавен. Самият плаж е предимно камъчест, но разполага с всички необходими удобства. Зоните за отдих са разделени между хотелите - шезлонгите са безплатни за гостите, но за случайни гости - удобствата се заплащат. Подстъпът към плажа са плитки, но дълчобината започва да се усеща след няколко метра. Препоръчително е да си носите водни обувки.

Кемер ваканция

 

 

Плажът на езерото Салда, Бурдур

Езерото Салда е уникална турска атракция. Това място често се нарича местните Малдиви, което предизвиква интерес да дойдете, видите и усетите това райско кътче в любимата ви Турция. Плажът на езерото е известен с бялата си чистота. А акцентът в програмата е хидромагнезият, който тук замества пясъка и насища водата на езерото. Това просто придава "малдивизъм" на местните пейзажи. За туристите това място стана достъпно не толкова отдавна, което обяснява липсата на добре развита инфраструктура. Част от плажа е оборудвана до минимум - шезлонги и чадъри. Често посещението на езерото Салда е включено в екскурзионната програма с посещения на други атракции.

Малдиви Турция

 

 

Патара

Пясъчният плаж на Патара е едно от най-живописните и спокойни места в Турция. Намира се на 70 км от Фетие. Плажната ивица е внушителна - почти 20 км, а ширината на места достига 300 метра. Плажът е осеян с фин пясък, по който можете да се разхождате безкрайно, гледайки пясъчните дюни, морето до хоризонта, събирайки миди и раковини. Отвсякъде, особено от хълмовете и дюните, се откриват зашеметяващи гледки. Плажът Патара е част от националния парк, който е защитен като природен и исторически паметник. Следователно няма хотели директно на бреговата линия и в близост и най-вероятно няма да има. В това обаче няма проблем - можете да се установите във Фетие или в най-близкото населено място и да се разходите до плажа.

Пясъчни плажове Турция

lecture 298 letture
thumb commento
1
reazione

Commento (1)

avatar

Bernard Ducosson 1 anno fa

Вие сте българска или турска туристическа агенция?

Ti piacciono gli articoli su Panodyssey?
Sostieni gli autori indipendenti!

Proseguire l'esplorazione dell'universo Viaggi

donate Puoi sostenere i tuoi scrittori preferiti

promo

Télécharge l'application mobile Panodyssey