Книгата ми "Във форма у дома"
Sur Panodyssey, tu peux lire 30 publications par mois sans être connecté. Profite encore de 29 articles à découvrir ce mois-ci.
Pour ne pas être limité, connecte-toi ou créé un compte en cliquant ci-dessous, c’est gratuit !
Se connecter
Книгата ми "Във форма у дома"
Книгата е авторско издание на Мартин Гергов – 4-тен национален шампион на България по силов трибой, 4-ти в Света по мъртва тяга и Държавен рекордьор за 2001 г. и автор на над 1000 публикации. Мартин е бил автор на рубрики в списание за бременност и майчинство „9 Месеца”, вестник „Труд”, Puls.bg и др. издания, консултант на „Актавис България” в създаването на каталог-наръчник за хран. добавки и др.
Тренирай у дома... с книгата ми "Във форма у дома"лесно е!
За автора
Името ми е Мартин Гергов и съм от село Свирачи, Ивайловград, но живея в гр. София. Професионален военен (бивш старшина на рота), 4-тен Републикански шампион и Държавен рекордьор по силов трибой, 4-ти в света по мъртва тяга, персонален фитнес треньор, блогър Автор на повече от 1200 статии на здравна тематика.Учил съм във ВВОВУ „Васил Левски“, гр. В. Търново и Национална Спортна Академия „Васил Левски“, гр. София.
През 2009г. продуцирах по време на работата си като фитнес треньор в София, заснех собствен риалити фитнес проект. Името му е „На война с мазнините без повиквателна“, като същият се класира на финалите на един от най-големите фестивали за трейлъри в Лос Анджелис. Малко по късно спечели и награда от „Звездите на метро„.