Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Книгата ми "Във форма у дома"

Книгата ми "Във форма у дома"

Published Jul 15, 2022 Updated Jul 15, 2022 Health
time 1 min
1
Love
0
Solidarity
1
Wow
thumb 0 comment
lecture 97 readss
2
reactions

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Книгата ми "Във форма у дома"

Книгата е авторско издание на Мартин Гергов – 4-тен национален шампион на България по силов трибой, 4-ти в Света по мъртва тяга и Държавен рекордьор за 2001 г. и автор на над 1000 публикации. Мартин е бил автор на рубрики в списание за бременност и майчинство „9 Месеца”, вестник „Труд”, Puls.bg и др. издания, консултант на „Актавис България” в създаването на каталог-наръчник за хран. добавки и др.

Тренирай у дома... с книгата ми "Във форма у дома"лесно е!

FREE DOWNLOAD

За автора

Името ми е Мартин Гергов и съм от село Свирачи, Ивайловград, но живея в гр. София. Професионален военен (бивш старшина на рота), 4-тен Републикански шампион и Държавен рекордьор по силов трибой, 4-ти в света по мъртва тяга, персонален фитнес треньор, блогър Автор на повече от 1200 статии на здравна тематика.Учил съм във ВВОВУ „Васил Левски“, гр. В. Търново и Национална Спортна Академия „Васил Левски“, гр. София.

През 2009г. продуцирах по време на работата си като фитнес треньор в София, заснех собствен риалити фитнес проект. Името му е „На война с мазнините без повиквателна“, като същият се класира на финалите на един от най-големите фестивали за трейлъри в Лос Анджелис. Малко по късно спечели и награда от „Звездите на метро„.

Прочети цялата биография...

lecture 97 readings
thumb 0 comment
2
reactions

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Health
Les os
Les os

Je ne pourrais pas estimer le temps que j'ai passé dans cette salle d'attente. J'en connais tous les recoins et je m'...

Carolina Blue
1 min
Sympathique
Sympathique

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. B...

Bernard Ducosson
1 min
Lunettes
Lunettes

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. De par deux verres so...

Bernard Ducosson
1 min

donate You can support your favorite writers