Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Mon bilan mensuel de juillet 2021

Mon bilan mensuel de juillet 2021

Published Jul 31, 2021 Updated Jul 31, 2021 Culture
time 1 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 64 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Mon bilan mensuel de juillet 2021

Bonjour à toutes et à tous, ce mois de juillet à été riche encore en achats et lectures. Je tiens aussi à remercier les éditions Elixyria pour avoir accepté que je sois partenaire. Et les éditions Plon, les éditions Librinova, les éditions Amazon publishing qui sur le site Netgalley me proposent de lire leur livres en échange d'une chronique honnête.Merci à vous tous sans qui je ne pourrais pas découvrir de vrais pépites, coups de cœurs. Passez toutes et tous un très bel été, prenez bien soin de vous et de vos proches.

Hello to all, this month of July was still rich in purchases and readings. I would also like to thank Elixyria publishing for accepting my partnership. And the editions Plon, Librinova, Amazon publishing who on the Netgalley website offer me to read their books in exchange of an honest review. Thanks to all of you without whom I could not discover real nuggets, favorites. Have a great summer, take good care of yourself and your loved ones.

 

Mes réceptions livresques :

 

Mes achats de livres numériques :

Lucy Maud Montgomery : "Anne Green Gables book 1 to 11"

Mélissa Dacosta : "Tout le bleu du ciel"

Jane Washington : "Hereditary (Beatrice Harrow #1)"

                          "Charming (Bastan Hollow "1)"

                               "Charcoal Tears (Seraph Black #1)"

Audrey Laloi : "Toutes les fois où je t'ai aimée"

Linsey Hall : "Dragon's Gift (The Sorceress complete)"

Sarah Buczkowa : "Entre deux-mondes Dawn city #1"

Cecy Robson : "Liée par un sortilège (La malédiction de Célia #1)"

Laura Thalassa : "Pestilence (Les quatre cavaliers #1)"

Lucinda Riley : "La chambre aux papillons"

 

Nombre de livres lu : 37

Nombre de pages lues : 10256

Reading Challenge Goodreads : 227 / 350

lecture 64 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
Coco
Coco

Depuis déjà plusieurs générations, la musique est bannie dans la famille de Miguel. Un vrai d&ea...

Valentine Simon
1 min

donate You can support your favorite writers