Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Maximum Ride Forever (Maximum Ride #9) by James Patterson

Maximum Ride Forever (Maximum Ride #9) by James Patterson

Published Jul 14, 2021 Updated Jul 14, 2021 Culture
time 2 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 73 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Maximum Ride Forever (Maximum Ride #9) by James Patterson

Prix or Price : 6,16€ en numérique et 9,84€ en broché (387 pages)

  • Éditeur ‏ : Arrow (Young) (31 décembre 2015)

Langue de lecture : Anglais

Nombres de livres dans la série : 9

Note Booknode : Liste de diamant

Note Amazon, Bookbub & Goodreads : 5*

 

Summary :

THE NINTH AND ULTIMATE MAXIMUM RIDE STORY IS HERE! Legions of Max fans won't be disappointed by this encore episode in the beloved series about the incredible adventures of a teenage girl who can fly. As Maximum Ride boldly navigates a post-apocalyptic world, she and her broken flock are roaming the earth, searching for answers to what happened. All will be revealed in this last spectacular "ride"- a brand-new grand finale featuring all of the nonstop action, twists and turns that readers can rely on in a blockbuster Patterson page turner! 

Résumé :

LA NEUVIÈME ET ULTIME HISTOIRE DE MAXIMUM RIDE EST ARRIVÉE ! Les légions de fans de Max ne seront pas déçues par ce nouvel épisode de la série bien-aimée sur les aventures incroyables d'une adolescente qui peut voler. Alors que Maximum Ride navigue audacieusement dans un monde post-apocalyptique, elle et son troupeau brisé parcourent la terre, à la recherche de réponses à ce qui s'est passé. Tout sera révélé dans cette dernière "chevauchée" spectaculaire - un tout nouveau grand final comprenant toute l'action ininterrompue, les rebondissements et les retournements de situation auxquels les lecteurs peuvent s'attendre dans une superproduction de Patterson !

Ma chronique :

Et voilà qui est fait, la série au complet lue, depuis le temps que je voulais des réponses à mes questions. Je suis un grand fan de l'auteur et de sa plume et surtout de la série.

Dans ce neuvième et dernier livre, on y retrouve Max une ado qui peut voler, l'histoire se déroule dans un monde post-apocalyptique et avec ses amis ils parcourent la terre pour savoir ce qui à pu se passer. Tout nous est révéler dans ce dernier livre.

Un livre lu d'une traite tellement j'ai accroché à l'histoire si prenante, captivante, addictive, remplie d'intrigues, de suspens et de rebondissements avec des personnages toujours aussi attachants, dommage de laisser Maximum ride et ses amis derrière nous.

My review :

And here it is, the whole series read, since the time I wanted answers to my questions. I am a big fan of the author and his writing and especially of the series.

In this ninth and final book, we find Max a teenager who can fly, the story takes place in a post-apocalyptic world and with his friends they travel the earth to find out what could have happened. Everything is revealed in this last book.

A book read in one go so much I was hooked on the story so gripping, captivating, addictive, full of intrigue, suspense and twists with characters still as endearing, a shame to leave Maximum ride and his friends behind.

lecture 73 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
COME IN ! 
COME IN ! 

  Light each day enters, and political stage is coming to be clearer : no Deep State, a fantasy

Cecile Voisset
3 min

donate You can support your favorite writers