Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Dekonstruált zserbókockák

Dekonstruált zserbókockák

Published Jan 16, 2023 Updated Jan 17, 2023 Culture
time 2 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 56 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Dekonstruált zserbókockák

vajon pirított szűzérmék kacsamájvirágokkal – tízezer megtekintés, háromezer kedvelés, százharminc megosztás.

ennél jobbat is tudsz, mondja magának. újrasminkel a szünetben.

szarvasgerinc tésztaszéna-burkolattal – tizenkétezer megtekintés, háromezerkétszáz kedvelés, száztíz megosztás.

nem lesz meg a húszezer lájk. pedig szabadnap csak akkor jár.

zselésített ananász-esszencia papayacsillagokkal – tizenhétezer megtekintés, háromezerötszáz kedvelés, kétszáz megosztás.

ez már jobb. a desszerteket szeretik. a zselében egy hajszála lebeg.

cukorcsiga karamelldíszekkel – tizenkilencezer megtekintés, ötezer kedvelés, kétszázötven megosztás.

a héten nem alszik otthon, a videoboxokat fűti a cég. a hajszálaknak samponíze van. food_fan999 szerint szexi.

polip répatextúrákkal, barnaföldágyon – tizenkilencezer megtekintés, kilencezer kedvelés, négyszáz megosztás.

a led körlámpa meleg fényt ad. hajcsomó roszog a fogain. dörzsöli a nyelvét. ne öklendezz, írja food_fan999.

gyümölcsös ízbombák szárazjégen, kókuszvíz-palacsintával – harmincezer megtekintés, tizenhétezer kedvelés, nyolcszáz megosztás.

a fejbőre vöröslik. food_fan999 gyönyörűnek gondolja. a csatorna pörög. kavarog a gyomra.

zöldségspirálok paradicsomvízzel – harmincötezer megtekintés, tizenkilencezer kedvelés, ezer megosztás.

egy falat csúszik csak le. rátömi a hajat. food_fan999 szívemojikat küld. karikásak a szemei. érzi a saját szájszagát.

dekonstruált zserbókockák – negyvenezer megtekintés, húszezer kedvelés, kétezer megosztás.

a gyomra ég, a nyelőcsöve lüktet. nem jut át több levegő. food_fan999 leiratkozik.

lecture 56 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

Are you enjoying reading on Panodyssey?
Support their independent writers!

Prolong your journey in this universe Culture

donate You can support your favorite writers