- Kapcsolódásaink
Su Panodyssey puoi leggere fino a 30 pubblicazioni al mese senza effettuare il login. Divertiti 29 articles da scoprire questo mese.
Per avere accesso illimitato ai contenuti, accedi o crea un account cliccando qui sotto: è gratis!
Accedi
- Kapcsolódásaink
tér-érzet-változás metamorfózisa
Amikor beszélgetnék.. akkor torlódnak a gondolataim, vegyesen ömlenek be, mintha egy pillanatra megmutatná magát minden olyan, ami feledésbe vész a hétköznapok hömpölygése alatt.
Vagy minden olyan, amihez adott hangulat és közeg szükségeltetik, hogy megfoganjon a pillanat, amiben hirtelen megtaláljuk önmagam, melyet aztán jóízűen meglovagolhatok.
Vagy minden olyan, aminek a felfedése és értelmezése súllyal bír, amit nem mindig bír vállam. Esetleg minden olyan, ami elől menekülök, mert túlcsordulnék újra és újra.
Minden, ami a skálák végső pontjai között úgy helyezkedik el, úgy formálódik, ahogy önarcképem vonásai finomodnak káprázatom nagystílű skiccében.
Olaszrizling mellé mély, határozott hangok megnyugtató dallama, ami játszi könnyedséggel érinti meg a hallgatóság érzelmi világát.
Itthon vagyok.
Itthon vagyok és semmi sem zavar. Ami hasonlóan méltatlan módon döntésre képtelen állapot
Questo è un articolo Prime
Per accedervi, iscriviti alla Creative Room Tér viszonyok di Meamoment
Vantaggi dell'iscrizione:
Accesso completo a contenuti esclusivi e archivi
Accesso preferenziale a futuri contenuti
Commenta le pubblicazioni dell'autore e unisciti alla sua community
Ricevi una notifica per ogni nuovo articolo
Iscriversi significa sostenere un autore a lungo termine
Iscriviti alla Creative Room