Glückwunsch! Deine Unterstützung wurde an den Autor gesendet
Какво е Panodyssey Pro?

Какво е Panodyssey Pro?

Veröffentlicht am 9, Jan., 2023 Aktualisiert am 9, Jan., 2023 Kultur
time 1 min
1
Liebe ich
0
Solidarität
0
Wow
thumb 0 Kommentar
lecture 83 Lesezeits
1
Reaktion

Auf Panodyssey kannst du bis zu 30 Veröffentlichungen im Monat lesen ohne dich anmelden zu müssen. Viel Spaß mit 29 articles beim Entdecken.

Um unbegrenzten Zugang zu bekommen, logge dich ein oder erstelle kostenlos ein Konto über den Link unten. Einloggen

Какво е Panodyssey Pro?

Каква е разликата между Panodyssey и традиционните социални медии или дигиталните платформи за публикуване?

  • За кого е подходяща Panodyssey Pro?
  • Защо да избера Panodyssey Pro за моята организация?
  • Какви услуги получавам с акаунт Panodyssey Pro?
  • Какво включва таксата (99€ без ДДС)?
  • Как е защитена моята интелектуалната собственост?
  • Как работят комисионните?
  • Panodyssey Pro е стартов пакет: какво означава това?

 

Каква е разликата между Panodyssey и традиционните социални медии или дигиталните платформи за публикуване?

Panodyssey е различна от другите социални медийни платформи по форма и съдържание. Panodyssey е платформа:

  1. Създадена в Европа;

  2. Фокусирана върху творческото писане индивидуално или в екип;

  3. В която единствено автори, организации и търговски марки с проверена идентичност могат да публикуват.

В Panodyssey  няма реклами, което осигурява на, всеки читател достъп до качествено съдържание в спокойна и безопасна среда.. Социалната платформа е създаден атака, че да предотвратява плагиатство, фалшиви новини и фалшиви профили.

 

За кого е подходяща Panodyssey Pro?

Panodyssey е достъпна за всички професионалисти без ограничение: независими автори, организации, медии, създатели на съдържание, редактори и асоциации.

 

Защо да избера Panodyssey Pro за моята организация?

Panodyssey Pro позволява на отделните автори и организации да публикуват и печелят от своето съдържание в Panodyssey, както и да достигнат до широка публикат чрез безопасна медийна платформа.

Panodyssey се стреми да гарантира на потребителите, че ще имат най-доброто изживяване при четене и създаване на съдържание.

Освен това Panodyssey е социална мрежа, специализирана в творческото и съвместно писане. Ако сте професионалист или организация работеща в сектора на културата  или медиите, това е Вашето място!

 

Какви услуги получавам с акаунт Panodyssey Pro?

Panodyssey Pro предлага на марките иновативни – включително нови за пазара – функции за публикуване и подсилване на тяхното съдържание: инструменти за съвместно писане, абонаментни планове за осигуряване на приходи от съдържание и опции за дарения. Професионалистите също ще могат да споделят творбите си в другите социални медии, както и чрез интернет търсачките.

Ако искате да научите повече, разгледайте подробното описание на Panodyssey Pro по-долу и страницата с възможностите, които предлага Ще научите и как други професионалисти, асоциации и организации вече използват Panodyssey.

 

Какво включва цената (99€ без ДДС)?

Създаването на  професионален акаунт струва 99€ (без ДДС). Той е валиден за цял живот. Цената включва:

  • Проверка на акаунта, за да подчертаете вашата марка;
  • Активиране на електронен портфейл за отключване на различните възможности за получаване на пари;
  • Неограничено използване на възможностите за печалба;
  • Достъп до всички налични функции за творци и марки на платформата;
  • По-ниски комисионни такси;
  • Съхранение на данните на сървъри в Европа;
  • Поддържане на регистри за интелектуалната собственост, свързани с вашия акаунт и тематичните пространства за публикации (Творчески стаи);
  • Разходи за работа и поддръжка на платформата.

 

Как защитавате моята интелектуалната собственост?

Всеки Panodyssey потребител, независимо дали е професионалист или не, трябва да удостовери своята самоличност, за да публикува статии. Тази стъпка е задължителна за публикуване на съдържание или коментар в платформата.

Удостоверяването на самоличността позволява на Panodyssey да съхранява цялото съдържание, публикувано в базата данни на платформата. Часът на публикуване, както и собствеността на профила са свързани с вашата Творческа стая: ако вашата интелектуална собственост е нарушена, системата ще докаже собствеността на публикуваното съдържание.

 

Как работят комисионните?

Panodyssey взема комисионна такса за всяка направена транзакция в платформата. Платформата таксува всеки път, когато потребител:

  • Закупува абонамент за платени творчески стаи на писател;
  • Дарява пари на автор (независим писател или организация).

Стандартната комисионна такса е в размер на 17% от цената. С Panodyssey Pro комисионната такса е по-ниска и е в размер на  10% от платената цена.

 

Какво означава, че Panodyssey Pro е стартов пакет?

Panodyssey е все още в процес на разработване. Платформата ще продължи да се развива, като предлага нови функции, отговарящи на нуждите на професионалните автори на съдържание и организации. Затова цената и опциите включени в пакета Panodyssey Pro може да се променят, но като закупите този стартов пакет вашият сертифициран акаунт е гарантиран за винаги.

 

lecture 83 Aufrufe
thumb 0 Kommentar
1
Reaktion

Kommentar (0)

Dir gefallen die Artikel von Panodyssey?
Unterstütze die freien Autoren!

Die Reise durch dieses Themengebiet verlängern Kultur
Shine
Shine

Scott Hicks (1996) ...

Florence Oussadi
2 min

donate Du kannst deine Lieblingsautoren unterstützen