Glückwunsch! Deine Unterstützung wurde an den Autor gesendet
Конкурс за творческо писане "Любимият ми коледен момент" 

Конкурс за творческо писане "Любимият ми коледен момент" 

Veröffentlicht am 13, Dez., 2022 Aktualisiert am 13, Dez., 2022 Kultur
time 1 min
3
Liebe ich
0
Solidarität
0
Wow
thumb 0 Kommentar
lecture 146 Lesezeits
3
Reaktions

Auf Panodyssey kannst du bis zu 30 Veröffentlichungen im Monat lesen ohne dich anmelden zu müssen. Viel Spaß mit 29 articles beim Entdecken.

Um unbegrenzten Zugang zu bekommen, logge dich ein oder erstelle kostenlos ein Konto über den Link unten. Einloggen

Конкурс за творческо писане "Любимият ми коледен момент" 

С голямо очакване от нашата публика и с огромно удоволствие представяме на нашите автори и читатели, както обещахме, нов конкурс за творческо писане на коледна тематика.

Декември е вълшебен месец, даващ атмосфера изпълнена с обещания, надежди и желание за празнуване всеки ден. Фантазирайки какви подаръци да купим, каква рокля да облечем, кого да поканим на партито, къде да отпразнуваме празниците и как да зарадваме близките хора, междувременно сърцето бие силно и щастливо от хиляди емоции. По време на този период всички се вълнуват и очакват с нетърпение да получат подаръци, време, в което се усмихвате докато подготвяте украсата в цялата къща, пише се писмо до Дядо Коледа и се оставят чаша мляко и бисквити до камината. Вълнувате ли се само при мисълта за всички тези неща? Чудесно!

Разкажете за тези емоции в Panodyssey и накарайте читателите да мечтаят с Любимият ми коледен момент“. Запишете се в тазгодишния коледен конкурс, като се потопите в магията на Коледните празници. И вие ли чувате камбаните? А аромата на прясно приготвен горещ шоколад? Топлината на камината с редовното й пукане и топящия се сняг? Тогава и вие, като всички, сте били пленени от магията на Коледа. Нетърпеливи, развълнувани и радостни очакваме вашите текстове за конкурса „Любимият ми коледен момент“.

Прочетете правилата на състезанието!

  1. Структура на вашия текст:

  • Напишете за любимия си коледен момент.
  • Споделете своя вълшебен момент на един от следните езици: английски, френски, немски, италиански или испански.
  • Текстът трябва да е оригинален и уникален.
  • Максимум до 1000 думи.
  • Трябва да има поне една снимка със собствени авторски права.
  1. Процедура на оценка:

Журито се състои от всички читатели на платформата и всичко зависи от тяхното решение.

За да спечелите, вашият текст трябва да има най-много прочитания, коментари и харесвания. Победителите ще бъдат първите трима класирали се. Чакайте, има още!

Изненада! Panodyssey може да посочи още един победител, ако реши, че някоя история е особено добре написана, с качествено съдържание и е в рамките на изискванията, за да бъде наградена.

Отделете време, помислете и нека вашата магическа коледна история ни заплени!

  1. Как да участвате в този конкурс:

  • Регистрирайте се и създайте своя личен акаунт в Panodyssey.
  • Удостоверете личната си информация, за да можете да станете официално автор.
  • Създайте и персонализирайте своя Творческа стая (Creative Room).
  • Напишете вашия текст (article), който искате да публикувате, в съответната Творческа стая.
  • Преди да публикувате, поставете таговете MyFCM плюс хаштага, който се отнася до вашия език - MyFCMen, MyFCMfr, MyFCMge, MYCMit или Например, ако пишете на немски, преди да публикувате ще трябва да добавите етикетите MyFCM и MyFCMge.
  • Публикувайте вашата история.
  • Поканете вашата общност да прочете и хареса публикацията ви, за да увеличите шансовете си да спечелите.

Ако сте под 15 години и искате да участвате:

Децата под 15 години могат да публикуват своите творби в Panodyssey, ако имат родителско разрешение, което трябва да бъде изпратено на екипа на Panodyssey на имейл: legal@panodyssey.com Процесът е наистина лесен и достъпен само с няколко стъпки.

За повече подробности, моля, щракнете тук: https://panodyssey.com/fr/article/education/make-a-parental-authorization-tr5mmwweugr4

Ако сте учител и искате вашите ученици да участват, можете да публикувате техните текстовете в създаден профил на ваше име във ваша Творческа стая в Panodyssey. Другият вариант е, да предложите на вашите ученици и техните родители да го направят от тяхно име с родителско разрешение, както е обяснено по-горе.

  1. 1 000 евро!

  • Щедро дарение от 1 000 евро от екипа на Panodyssey директно в портфейла на автора, който натрупа повече от 100 000 четения на своята коледна история, участваща в този конкурс.
  • Всички победители ще бъдат представени в социалните медии и споделени с европейската мрежа на Panodyssey от издатели и медии.
  1. Краен срок:

Обърнете внимание на срока! Авторите могат да участват в конкурса от датата на публикуване на тази статия до 31 Януари 2023 г.

lecture 146 Aufrufe
thumb 0 Kommentar
3
Reaktions

Kommentar (0)

Dir gefallen die Artikel von Panodyssey?
Unterstütze die freien Autoren!

Die Reise durch dieses Themengebiet verlängern Kultur
Non à l'expression
Non à l'expression

Je n'ai pas les mots ou ils n'arrivent pas à sortir de la bouche. Peut-être est-il difficile de l'exprimer ou o...

Morgane Danet
1 min

donate Du kannst deine Lieblingsautoren unterstützen