Книгата ми "Във форма у дома"
Auf Panodyssey kannst du bis zu 30 Veröffentlichungen im Monat lesen ohne dich anmelden zu müssen. Viel Spaß mit 29 articles beim Entdecken.
Um unbegrenzten Zugang zu bekommen, logge dich ein oder erstelle kostenlos ein Konto über den Link unten.
Einloggen
Книгата ми "Във форма у дома"
Книгата е авторско издание на Мартин Гергов – 4-тен национален шампион на България по силов трибой, 4-ти в Света по мъртва тяга и Държавен рекордьор за 2001 г. и автор на над 1000 публикации. Мартин е бил автор на рубрики в списание за бременност и майчинство „9 Месеца”, вестник „Труд”, Puls.bg и др. издания, консултант на „Актавис България” в създаването на каталог-наръчник за хран. добавки и др.
Тренирай у дома... с книгата ми "Във форма у дома"лесно е!
За автора
Името ми е Мартин Гергов и съм от село Свирачи, Ивайловград, но живея в гр. София. Професионален военен (бивш старшина на рота), 4-тен Републикански шампион и Държавен рекордьор по силов трибой, 4-ти в света по мъртва тяга, персонален фитнес треньор, блогър Автор на повече от 1200 статии на здравна тематика.Учил съм във ВВОВУ „Васил Левски“, гр. В. Търново и Национална Спортна Академия „Васил Левски“, гр. София.
През 2009г. продуцирах по време на работата си като фитнес треньор в София, заснех собствен риалити фитнес проект. Името му е „На война с мазнините без повиквателна“, като същият се класира на финалите на един от най-големите фестивали за трейлъри в Лос Анджелис. Малко по късно спечели и награда от „Звездите на метро„.