Congratulazioni! Il tuo sostegno è stato inviato con successo all'autore
Ülünk a buszon

Ülünk a buszon

Pubblicato 31 gen 2023 Aggiornato 31 gen 2023 Benessere
time 1 min
0
Adoro
0
Solidarietà
0
Wow
thumb 0 commento
lecture 50 letturas
1
reazione

Su Panodyssey puoi leggere fino a 30 pubblicazioni al mese senza effettuare il login. Divertiti 29 articles da scoprire questo mese.

Per avere accesso illimitato ai contenuti, accedi o crea un account cliccando qui sotto: è gratis! Accedi

Ülünk a buszon

Emlékszem még a dalra, "Ülünk a vonaton/ülünk a vonaton/ülünk  a vonaton ééés kész", pedig itt kérem legkevésbé van készen bármi.
Ülök a buszon, előttem a nagyfejűek. Fullasztó a magány a teli buszon, párás az ablak, hörög a motor, odakint a szétfolyó sötétség. És a nagyfejűek a buszon.

Ők azért jöttek, hogy felfogják előlem a felkelő fényt. Előlünk, kisfejűek elől. Merték megnöveszteni a fejüket nagyra, sok hajjal, vagy sok szőrrel és még sapkát, vagy fejhallgatót is tesznek föl, amitől még nagyobbnak tűnnek. Picire zsugorodom, nyakam behúzom a vállaim sáncába. Ők pedig nagy arcaikkal beisszák a kelő fény sugarait, napraforgóként, szétterülve, üdén, mögöttük pedig én. Mi. Kisfejűek.
Néha megrázzuk magunkat, kinyújtjuk nyakunkat, keressük a beeső sugarakat, nem sok eséllyel. 

Utazunk. Ülünk a buszon. Fullasztó a levegő, sokan vagyunk. Elnézem őket. Vastagszálú, dús hajak, hullámok, vagy vaskos zuhatagok, bivalynyakak, duzzadó erek, vörös bőr és életerő. Zúg a busz lefelé a lejtőn, bele a nagyvilágba, csúszunk, mint szenny az illemhely lefolyóján és benyel az örvény.

Mire kiköp a csatorna a kifolyón egyek vagyunk, egyazon massza, egybefüggő matéria. A nap már felkelt, meglátom ömmagam tükörképét az ablakon.
Az orrom
A kontyom
Nagyfejű lettem
lecture 50 letture
thumb 0 commento
1
reazione

Commento (0)

Ti piacciono gli articoli su Panodyssey?
Sostieni gli autori indipendenti!

Proseguire l'esplorazione dell'universo Benessere
Flirt
Flirt

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie.

Bernard Ducosson
1 min
Tétée
Tétée

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. Miracle de l'effet-m&...

Bernard Ducosson
1 min
Caravane
Caravane

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. Pour un temps, la ten...

Bernard Ducosson
1 min
Promise
Promise

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. Selon un compromis n&...

Bernard Ducosson
1 min
Viens !
Viens !

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. Un exquis mot qui mal...

Bernard Ducosson
1 min

donate Puoi sostenere i tuoi scrittori preferiti