¡Felicidades! Tu apoyo al autor se ha enviado correctamente
Drámaóra v2.1.3

Drámaóra v2.1.3

Publicado el 11, ene., 2023 Actualizado 12, ene., 2023 Educación
time 8 min
1
Me encanta
0
Solidaridad
0
Wow
thumb 0 comentario
lecture 53 leers
1
reacción

En Panodyssey, puedes leer hasta 30 publicaciones al mes sin iniciar sesión. Disfruta de 29 articles más para descubrir este mes.

Para obtener acceso ilimitado, inicia sesión o crea una cuenta haciendo clic a continuación, ¡es gratis! Inicar sesión

Drámaóra v2.1.3

Az igényeink szerint felújított verzió hamarosan az iskolákban!

 

Zoé 18 éves lett, ahogyan a legtöbb lány, ő is bekerült egy Akadémiai Előkészítőre. Az apja jóvoltából egy magas színvonalú helyre kerülhetett. Klasszicista stílusú, robosztus megjelenésű épületet pillantott meg április elsején. Zénón Akadémiai Előkészítő – Ha sok dolog van, akkor végtelen dolog van volt olvasható a főépület homlokzatán. Az Akadémiára 1500 diák járhatott, 750 fiú és 750 lány. A portán egy hatalmas fémdetektoron kellett átlépni, ami mögött két nagydarab fegyveres őr állt. Az épület három emeletes volt, Zoé terme pedig a földszinti folyosó végén helyezkedett el. A terem elé ért, és a portán kapott kártyáját az ajtó melletti műszerhez helyezte, amire a nagy fehér ajtó kinyílt előtte. A teremben lévő diákok épp a szünetüket töltötték. Egytől egyig arccal lefelé, a kezükben lévő telefonjaikat böngészve. 

A csöngetés után az ajtón egy feketehajú hölgy lépett be. Nehéz megmondani a korát, nagyjából az ötvenes évei elején járhatott. Erősen és igényesen sminkelt karcsú arcának egyetlen kiemelkedő része, a hosszú karvalyorra volt. Izmos, ívelt combjait szűk latex gatya borította, ami erőteljesen emelte ki lábának vonalait. Kezét csipkés kesztyű, a mellkasát csupán egy apró, bársony hatású fekete melltartó fedte le. Kedves mosollyal köszönt a diákoknak, majd egyenesen Zoéhoz fordult. Szia, gyere ide mellém! Én Madame Balzsam vagyok, kétszeres Új Athén színésznője díjas művész. A specialitásom az ógörög csoportos és megcsalós szerepek. Valószínűleg ezt tudtad rólam, én viszont még nem ismerlek. Mondj magadról pár szót! – Zoé kissé megilletődött – Nos, én Kovács Zoé vagyok és márciusban lettem 18 éves. Az apám Kovács Pé... – Na, félreértettél! – szakította félbe Madame Balzsam – Ezeket tudom rólad! Azt mond, ami a színészettel kapcsolatosan érdekel! Kedvenc darab, kedvenc színész vagy színésznő, kedvenc póz és hasonlók! Na, folytasd! – mosolyogva várta Zoé válaszát. Zoé egy percet gondolkozott, majd félénken válaszolt – Nos, tulajdonképpen még nem állt össze bennem, hogy kik és mik a kedvenceim. – A madame arca kissé fakó lett, de nyugodtan jelentette ki  – Jól van semmi baj! Azért vagyunk itt, hogy ez kialakuljon! – majd folytatta – Tudod, a többiek már jól ismernek. Pontosan tudják, hogy ha új emberrel kell dolgoznom, akkor először szeretem tesztelni őt, hogy megtudhassam hol kell fejleszteni az ő színészetét. Ez természetesen mindannyiunk érdeke, úgyhogy mond csak kérlek, milyen jelenetet szeretnél bemutatni elsőként? – kérdezte Zoétól. A lány meghökkenve állt a színésznő előtt, majd zaklatottan válaszolt – Igazából, nem tudomAhogy folytatta volna a beszédet, a madame gyorsan közbevágott Semmi baj, majd kiválasztok akkor én egyet! – mondta a művésznő, majd körülnézett a teremben Patrik, te tökéletes leszel! – kiáltotta – Gyere ide kérlek! Úgy érzem, Zoét mélyvízbe kell dobnunk, hogy feloldódhasson! – Patrik hezitálás nélkül elindult Zoé és a tanárnő irányába. A lány letaglózva nézte, ahogy a hatalmasnak tűnő fiú közelít hozzájuk. Kipillantott az osztálytársaira, és meglátott egy göndörhajú srácot. Ahogy belenézett a szemébe, azonnal megtetszett neki. Elbambult, meg is feledkezett Patrikról, egészen addig, ameddig a magas, ridegarcú fiú belépve Zoé elé, ki nem takarta a göndörhajú társát. Mély és magabiztos hangon szólította meg a lányt – Szia, Patrik vagyok! – Zoé kezet fogott vele – Szia, Zoé! – mondta halkan zavarában. Madame Balzsam ekkor a terem többi tagjához fordult – Mindenki helyezkedjen el kényelmesen az ejakulációhoz! Egy régi kedvencemet fogjátok látni, Perszephoné és Hadész Bűne! – ezután Patrikhoz és Zoéhoz fordult – Figyeljetek, a jelenet lényege, hogy Hadész elrabolja Perszephonét, majd magáévá teszi őt. Az egész dráma nagyszerű, de több órán át tart, amire most nincs időnk. Amit ti előadtok, az egy kiemelt jelent lesz. Ebben történik meg először, hogy Hadész magáévá teszi Perszephonét. Zoéra nézett és folytatta – Patrik, azaz Hadész, a vállára vesz téged és rátesz erre az asztalra. Először nem tetszik, ahogyan hozzád ér, de aztán egyre inkább át kell engedned magadat az élménynek! – ezután Patrikhoz szólt – Figyelj Patrik, az eredeti darab szerint Zoé arcára kell szórnod az isteni nedűd, de most a lábfejére fogod! Rendben van? Igen, persze! – mondta Patrik izgatottan – Rendben srácok, improvizáljatok, adjátok át magatokat a szerepeteknek! Van kérdés? – Zoé hezitált, de megszólalt – Tanárnő! Én még csak lányokkal voltam! Jaj, hát miért nem mondtad rögtön? – mondta kissé feszülten a pedagógus – Rendben, semmi gond! Patrik menj vissza a helyedre! Neked Zoé, pedig kitalálunk valami mást! Aztán legközelebb hozzál magaddal egy engedélyt otthonról, mert az Akadémiai Előkészítő Tantervnek a szerves része az ellenkező neműekkel végzett színészi alakítás! 

Madame Balzsam körülnézett a teremben. Megpillantotta Grétát és hatalmas mosollyal az arcán szólt neki Gréta, szuper! Igen, neked kell jönnöd! – Gréta kisétált Zoéhoz és a madaméhoz, majd bemutatkoztak egymásnak Zoéval. A színésznő ismét az osztály többi tagjához fordult – Figyeljetek és helyezkedjetek el! Maradunk a görögöknél, de végül egy női jelenetet fogunk látni! A címe, Antigoné és Iszméné vitája! – A madame Zoéhoz és Grétához fordult. Lehetett látni rajta, hogy a jelenet nagyon fontos a számára, és azt, hogy alig tudja kivárni, hogy Zoé és Gréta mit tudnak kihozni belőle. Ezzel az izgalommal teli arccal szólt hozzájuk Zoé, te leszel Antigoné, Gréta te leszel Iszméné! Ez a jelenet valami elképesztően csodálatos. Olyan tiszta érzelmek vannak benne, amit a profán életünkben is rettentő nehéz kimutatni! Ha véletlenül nem ismernétek, az a kulcsa, hogy Antigoné ráakarja venni Iszménét, hogy az ő pártját fogja, azonban Iszméné nem adja be a derekát. Ugyanakkor, nem szeretném, hogy leragadjatok az alapötletnél! Improvizáljatok és élvezzétek, amit csináltok! A legfontosabb pedig, hogy engedjétek meg a nézőknek, hogy átélhessék és veletek együtt élvezhessék azt a csodát, amibe betekintést engedtek nekik! - Ezután Zoé mélyen csillogó szemeibe nézett, majd gyengéden megsimogatta a lány arcát - Zoé, figyelj rám! Neked annyi instrukciót adnék, hogy kezdetben erőteljesen, indulatosan közelítsd meg a húgodat! Légy feldúlt, érezd ahogy eltelít a harag! Vigyázz azonban, hogy a haraggal szépséget kell teremtened, mert Iszménének élveznie kell mindent, amit csinálsz vele! Arra figyelj végig, hogy fent kell tartanod a dominanciádat, de nem öncélúan! – Rendben! vágta rá feltüzelve Zoé. 

A jelenet hatalmas sikert aratott. Az osztály összes tagja őszintén ünnepelte a színjátszókat. Madame Balzsam az utolsó résznél önkívületi állapotba került. Amikor Antigoné minden munkája ellenére Iszméné hátat fordított neki, könnybe lábadt szemekkel ejakulált. A lányok rettentő büszkék voltak a sikerre, az órán készült felvételeket az intézmény marketing csapata is felhasználta.

lecture 53 lecturas
thumb 0 comentario
1
reacción

Comentario (0)

¿Te gustan las publicaciones de Panodyssey?
¡Apoya a sus escritores independientes!

Seguir descubriendo el universo Educación
Velléitaire
Velléitaire

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie.

Bernard Ducosson
1 min
Tuer
Tuer

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. Tuer, c'est tirer ver...

Bernard Ducosson
1 min
Orphelin
Orphelin

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. Un enfant qui n'a plu...

Bernard Ducosson
1 min

donate Puedes apoyar a tus escritores favoritos