Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Blood Demand: A Reverse Harem Paranormal Romance (Royal Covens Book 1) by Kaylin Peyerk

Blood Demand: A Reverse Harem Paranormal Romance (Royal Covens Book 1) by Kaylin Peyerk

Published Oct 3, 2020 Updated Oct 3, 2020 Culture
time 3 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 80 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Blood Demand: A Reverse Harem Paranormal Romance (Royal Covens Book 1) by Kaylin Peyerk

Prix or Price : 2,69€ en numérique (118 pages)

  • Langue : Anglais

Note Amazon & Goodreads : 4*

 

Summary :

No vampire has ever given a damn about me or my human family, that is until I was selected to become one.

Every one hundred and twenty-five years the four sinfully sexy ruling coven lords choose a new concubine from the human population. They hand pick a woman based on blood type, often looking for one with the rarest blood type in the world: AB-negative. Only .06 percent of the population carries it. To vampires it's the holy grail, the city of gold. To human women, it's a secret to be coveted, for the lords are known for their cruelty above all else.

To bad I was born with it. . . My blood is both gold and poison.

It was easy to stay hidden until my twenty-fifth birthday, but from that year forward every human on the planet is required to donate blood once per month. For me, that dreadful date is in two days. From that moment on I will be a helpless fool in their cruel game of cat and mouse. All I can do is resist their pull by fighting against them with everything I have. . .

Because as soon as the coven leaders have me locked between their bloodied hands, I know they'll never let me go.

Résumé :

Aucun vampire ne s'est jamais soucié de moi ou de ma famille humaine, c'est-à-dire jusqu'à ce que je sois sélectionné pour en devenir un.

Tous les cent vingt-cinq ans, les quatre seigneurs de l'alliance au pouvoir pécheresse et sexy choisissent une nouvelle concubine parmi la population humaine. Ils choisissent une femme sur la base de son groupe sanguin, en recherchant souvent celle dont le groupe sanguin est le plus rare au monde : AB-négatif. Seulement 0,06 % de la population en est porteuse. Pour les vampires, c'est le Saint Graal, la cité d'or. Pour les femmes humaines, c'est un secret à convoiter, car les seigneurs sont connus pour leur cruauté par-dessus tout.

A tort, je suis né avec. . . Mon sang est à la fois or et poison.

Il était facile de rester caché jusqu'à mon vingt-cinquième anniversaire, mais à partir de cette année-là, chaque humain de la planète doit donner son sang une fois par mois. Pour moi, cette terrible date est dans deux jours. À partir de ce moment, je serai un idiot impuissant dans leur jeu cruel du chat et de la souris. Tout ce que je peux faire, c'est résister à leur emprise en me battant contre eux avec tout ce que j'ai. . .

Parce que dès que les chefs du clan m'auront enfermé entre leurs mains ensanglantées, je sais qu'ils ne me laisseront jamais partir.

Mon avis :

Je tiens à remercier l'auteure qui me permet de lire ses livres en échange d'une critique.

On y retrouve Blair a qui aucun vampires ne c'était encore soucier d'elle. Il va falloir qu'un vampire la sélectionne pour qu'elle devienne l'une des leurs.

On apprend que tous les cent vingt-cinq ans les quatre vampires de l'alliance doivent choisir une concubine parmi les humains et cette femme est choisis selon son groupe sanguin et pas n'importe lequel l'un des plus rares AB négatif. Quant à Blair elle est né avec pour elle c'est de l'or ou du poison.

Pour Blair jusqu'à ses vingt-cinq ans il était facile qu'elle reste cachée mais là elle est obliger de donner son sang pour la première fois et si elle tombe entre les mains de ces vampires elle restera sous leur croupe toute sa vie.

Un livre lu d'une traite tellement j'ai accroché à l'histoire si captivante, addictive, remplie de suspens et de rebondissements avec des personnages très attachants. Hâte de lire le tome deux.

My mind :

I would like to thank the author for allowing me to read her books in exchange for a review.

We find Blair in them, who no vampire has ever cared about before. It will take a vampire to select her to become one of them.

We learn that every one hundred and twenty-five years the four vampires of the alliance have to choose a concubine among humans and this woman is chosen according to her blood type and not any of the rarest AB negative. As for Blair, she is born with gold or poison for her.

For Blair until she was twenty-five years old it was easy for her to remain hidden but now she is forced to give blood for the first time and if she falls into the hands of these vampires she will remain under their rump for the rest of her life.

A book read in one go, so much so that I hooked on the story so captivating, addictive, full of suspense and twists and turns with very endearing characters. Can't wait to read the book two.

lecture 80 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture

donate You can support your favorite writers