Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Fang (Maximum Ride #6) by James Patterson

Fang (Maximum Ride #6) by James Patterson

Published May 21, 2021 Updated May 21, 2021 Culture
time 2 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 78 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Fang (Maximum Ride #6) by James Patterson

Prix or Price : 6,16€ en numérique; 29,24€ en relié et 9,70€ en broché (306 pages)

  • Éditeur : Arrow (Young) (6 janvier 2011)

Langue de lecture : Anglais

Nombres de livres dans la série : 9

Note Booknode : Liste de diamant

Note Amazon, Bookbub & Goodreads : 5*

 

Summary :

Being a kid with wings -- constantly on the run -- has never been easy, and Max and her flock are getting tenser than ever. First, on a trip to Africa, they meet a mysterious billionaire whose intense scrutiny of the Flock makes her fear the worst. And as if an impending apocalypse weren't bad enough, canny birdkid Angel makes a dire prophecy about Max's soul mate: Fang will be the first to die. Max's desperate desire to protect Fang brings the two closer than ever. But can the team weather the storm, or will the turmoil rip them apart for the last time?

Résumé :

Être un enfant avec des ailes - constamment en fuite - n'a jamais été facile, et Max et son troupeau sont plus tendus que jamais. D'abord, lors d'un voyage en Afrique, ils rencontrent un mystérieux milliardaire dont l'examen minutieux du groupe lui fait craindre le pire. Et comme si l'apocalypse imminente ne suffisait pas, Angel, le petit oiseau rusé, fait une terrible prophétie sur l'âme sœur de Max : Fang sera le premier à mourir. Le désir désespéré de Max de protéger Fang rapproche les deux hommes comme jamais auparavant. Mais l'équipe pourra-t-elle résister à la tempête, ou la tourmente les séparera-t-elle pour la dernière fois ?

Ma chronique :

Je suis un grand fan de la série.

Dans le monde de Maximum ride avoir des ailes, être un enfant être tout le temps en fuite n'est pas de tout repos surtout qu'en ce moment pour Max et ses frères et sœurs c'est tendu. Ils vont se rendre en Afrique et faire la connaissance d'un milliardaire et par dessus tout Angel le plus rusé de l'équipe certifie que Fang sera le premier à mourir. Max fera tout pour le protéger.

Un livre lu d'une traite tellement j'adore la plume de l'auteur si captivante, l'histoire si prenante, captivante, addictive, remplie de suspens et de rebondissements, d'intrigue avec des personnages toujours aussi attachants.

My review :

I am a big fan of the series.

In the world of Maximum ride, having wings, being a kid and being on the run all the time is not easy especially since right now for Max and his siblings it is tense. They will go to Africa and meet a billionaire and above all Angel, the most cunning of the team, certifies that Fang will be the first to die. Max will do anything to protect him.

A book read in one go so much I love the author's pen so captivating, the story so gripping, captivating, addictive, filled with suspense and twists, intrigue with characters always so endearing.

lecture 78 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
Non à l'expression
Non à l'expression

Je n'ai pas les mots ou ils n'arrivent pas à sortir de la bouche. Peut-être est-il difficile de l'exprimer ou o...

Morgane Danet
1 min

donate You can support your favorite writers