Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
B.O.A.: Âme insoumises (B.O.A. #3) by Magali Laurent

B.O.A.: Âme insoumises (B.O.A. #3) by Magali Laurent

Published May 3, 2021 Updated May 3, 2021 Culture
time 2 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 69 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

B.O.A.: Âme insoumises (B.O.A. #3) by Magali Laurent

Prix or Price : 16,99€ en numérique et 15€ en broché (512 pages)

  • Éditeur : DE MORTAGNE (11 mars 2019)

Langue de lecture : Français

Nombres de livres dans la série : une trilogie, le troisième et dernier tome.

Note Amazon, Babelio, Goodreads : 5*

Note Booknode  : Liste de diamant

 

Résumé :

Les âmes saignent. Les cœurs réclament vengeance.
L'humiliation. Les tortures. La mort. Après avoir perdu ce qu'ils avaient de plus précieux, les immortels risquent de sombrer dans les méandres de la douleur. Ou de la folie.
Entre colère, résignation et impuissance, ils devront se battre pour survivre. La solidarité deviendra alors leur arme la plus redoutable. Et, pour trouver la paix, il leur faudra panser des plaies terribles, celles de leurs esprits tourmentés.
Malgré les cicatrices qui ne cessent de leur rappeler leur condition, l'espoir est-il encore permis?
Tout est possible. Le combat ne fait que commencer…
 

Summary :

Souls bleed. Hearts cry out for vengeance.
The humiliation. Torture. Death. After losing their most precious possession, the immortals are in danger of sinking into the meanders of pain. Or madness.
Between anger, resignation and powerlessness, they will have to fight to survive. Solidarity will then become their most formidable weapon. And, to find peace, they will have to heal terrible wounds, those of their tormented minds.
Despite the scars that keep reminding them of their condition, is there still hope?
Everything is possible. The fight has only just begun...

Ma chronique :

Depuis le temps que je voulais connaître la fin de cette trilogie voilà qui est fait. Ce fut un vrai coup de cœur de la lire. J'adore la plume de l'auteure.

Dans ce dernier livre on y retrouve les six immortels Oxanna et ses amis qui ont tous perdu quelque chose de précieux. En colère, impuissant ils vont devoir faire face à pas mal d'obstacles pour tenter de survivre. Auront ils un espoir de s'en sortir?

Un troisième et dernier livre lu d'une traite tellement j'ai accroché de suyite à l'histoire si émouvante à certains passages, prenante, captivante, addictive, remplie de suspens et de rebondissements avec des personnages toujours aussi attachants.

My review :

Since the time I wanted to know the end of this trilogy here it is. It was a real favorite to read it. I love the author's writing.

In this last book we find the six immortals Oxanna and her friends who have all lost something precious. Angry, powerless they will have to face many obstacles to try to survive. Will they have any hope of getting out?

A third and final book read in one sitting, I was so hooked on the story, so moving in some parts, gripping, captivating, addictive, full of suspense and twists and turns with characters as endearing as ever.

lecture 69 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
Non à l'expression
Non à l'expression

Je n'ai pas les mots ou ils n'arrivent pas à sortir de la bouche. Peut-être est-il difficile de l'exprimer ou o...

Morgane Danet
1 min

donate You can support your favorite writers