Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Altered Helix (Altered Helix #1) by Stephanie Hansen

Altered Helix (Altered Helix #1) by Stephanie Hansen

Published Apr 29, 2021 Updated Apr 29, 2021 Culture
time 2 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 67 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Altered Helix (Altered Helix #1) by Stephanie Hansen

Prix or Price : 0,91€ en numérique (96 pages) et 7,43€ en broché

  • Éditeur : Hypothesis Books (19 mai 2020)

Langue de lecture : Anglais

Nombres de livres dans la série : trois

Note Amazon, Bookbub, Goodreads & Netgalley : 5*

 

Summary :

I didn’t want to take the traditional path. First, I wasn’t ready for college. Second, I was going to live with my best friend, Tiff, and work at the Haunted House. Third, did I mention the hot guy Josh that works there too?


The most exciting thing about Austria’s new job, at a local haunted house, was the fact that the toughest looking people screamed the loudest. But when she meets the boy without a home, Josh, Austria's life takes intriguing and eventful turns. Up until now, Josh has managed to hang with his Street crowd, but they’re in danger, and so is Austria, the girl Josh recently fell for. The group finds themselves joining forces with previously considered enemies who also now find themselves in danger.

Deeply compassionate and full of twists, Altered Helix captures the struggle of polarized people that must work together for the greater good.

Résumé :

Je ne voulais pas prendre le chemin traditionnel. Premièrement, je n'étais pas prête pour l'université. Deuxièmement, j'allais vivre avec ma meilleure amie, Tiff, et travailler à la Maison Hantée. Troisièmement, ai-je mentionné le gars sexy Josh qui y travaille aussi ?


La chose la plus excitante dans le nouveau travail d'Austria, dans une maison hantée locale, était le fait que les personnes les plus dures à regarder criaient le plus fort. Mais lorsqu'elle rencontre le garçon sans maison, Josh, la vie d'Austria prend des tournures intrigantes et mouvementées. Jusqu'à présent, Josh a réussi à fréquenter les gens de sa rue, mais ils sont en danger, tout comme Austria, la fille dont Josh est récemment tombé amoureux. Le groupe se retrouve à joindre ses forces à celles d'anciens ennemis qui se retrouvent eux aussi en danger.

Profondément compatissant et plein de rebondissements, Altered Helix capture la lutte de personnes polarisées qui doivent travailler ensemble pour le plus grand bien.

Ma chronique :

Je tiens à remercier l'auteure, les éditions Hypothesis Books et le site Netgalley de m'avoir permis de lire ce livre, trop hâte de lire la série au complet.

On y retrouve la jolie Austria qui n'est pas encore tentée pour aller à l'université. Elle veux vivre avec sa meilleure amie Tiff et travaille dans une maison hantée et est folle amoureuse de Josh.

Une fois que son regard s'est posé sur Josh la vie d'Austria va changer. Josh ainsi qu'Austria et les autres sont en danger.

Un livre lu d'une traite tellement j'ai accroché de suite à l'histoire si prenante, addictive, captivante, remplie de suspens et de rebondissements avec des personnages très attachants.

My review :

I would like to thank the author, Hypothesis Books and the Netgalley website for allowing me to read this book, I can't wait to read the whole series.

We find the pretty Austria who is not yet tempted to go to college. She wants to live with her best friend Tiff and works in a haunted house and is madly in love with Josh.

Once her eyes fall on Josh, Austria's life changes. Josh as well as Austria and the others are in danger.

A book read in one sitting so I was immediately hooked on the story so gripping, addictive, captivating, full of suspense and twists and turns with very endearing characters.

lecture 67 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
Non à l'expression
Non à l'expression

Je n'ai pas les mots ou ils n'arrivent pas à sortir de la bouche. Peut-être est-il difficile de l'exprimer ou o...

Morgane Danet
1 min

donate You can support your favorite writers