Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Devil May Care (The Veil #2) by Pippa DaCosta

Devil May Care (The Veil #2) by Pippa DaCosta

Published Apr 12, 2021 Updated Apr 12, 2021 Culture
time 4 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 57 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Devil May Care (The Veil #2) by Pippa DaCosta

Prix or Price : 3,99€ en numérique (323 pages) et 9,95e en broché

  • Éditeur : Crazy Ace Publishing (13 mai 2014)

Langue de lecture : Anglais

Nombres de livres dans la série : cinq

Note Booknode : Liste d'or

Note Amazon, Bookpub, Goodreads : 4*

 

A few words about the author :

Born in Kent UK, two-time DragonCon Finalist & Amazon Breakthrough Novel Award semi-finalist--- "Wait a second. Let's cut to the chase. I write kick-ass urban fantasy & sci-fi novels with conflicted characters, breathless action, and no-holds-barred dialogue. My books may not leave you feeling all fluffy and warm inside, but they will excite you. There will be plot-twists, angst, probably a few dead bodies, and very likely your favorite character will turn out to be the bad guy. Don't say I didn't warn you..."

please visit her website :
www.pippadacosta.com

Quelques mots sur l'auteure :

Née dans le Kent au Royaume-Uni, deux fois finaliste du DragonCon et demi-finaliste du prix Amazon Breakthrough Novel Award--- "Attendez une seconde. Allons droit au but. J'écris des romans d'urban fantasy et de science-fiction qui déchirent, avec des personnages en conflit, de l'action haletante et des dialogues sans retenue. Mes livres ne vous laisseront peut-être pas un sentiment de douceur et de chaleur intérieure, mais ils vous passionneront. Il y aura des rebondissements, de l'angoisse, probablement quelques cadavres et, très probablement, votre personnage préféré se révélera être le méchant. Ne dites pas que je ne vous ai pas prévenu...".

Veuillez visiter son site web : www.pippadacosta.com

Summary :

“He should be dead. I thought I’d killed him. I was wrong.”

Three dead enforcers in three weeks, their bodies butchered. Muse has seen it before, and when she reads the metal memories in the murder weapon, she sees it all again. Her owner, Damien, is back, and he wants what is rightfully his.

Muse escaped him and the netherworld, once before. This time, she’s stronger, smarter. This time she knows she has the fires of hell at her fingertips, but so does Damien, and he’s not the only one. Akil is weak. No longer a Prince of Hell, he needs Muse’s limitless power to regain his title. How fortuitous then, that Akil’s fate is tied to the one man she cares the most for.

As Muse, Stefan, and Akil battle their own demons, not all will come away victorious. Some choices can never be forgiven. Some lies are never forgotten. Some wounds will never heal.

Résumé :

"Il devrait être mort. Je pensais que je l'avais tué. J'avais tort."

Trois exécuteurs morts en trois semaines, leurs corps dépecés. Muse l'a déjà vu, et quand elle lit les mémoires en métal dans l'arme du crime, elle le voit à nouveau. Son maître, Damien, est de retour, et il veut ce qui lui revient de droit.

Muse lui a échappé, ainsi qu'au monde souterrain, une fois auparavant. Cette fois, elle est plus forte, plus intelligente. Cette fois, elle sait qu'elle a les feux de l'enfer au bout des doigts, mais Damien aussi, et il n'est pas le seul. Akil est faible. N'étant plus Prince des Enfers, il a besoin du pouvoir illimité de Muse pour retrouver son titre. Il est donc fortuit que le destin d'Akil soit lié à l'homme auquel elle tient le plus.

Alors que Muse, Stefan et Akil combattent leurs propres démons, tous ne sortiront pas vainqueurs. Certains choix ne peuvent jamais être pardonnés. Certains mensonges ne sont jamais oubliés. Certaines blessures ne guériront jamais.

 

Ma chronique :

Depuis le temps que je voulais continuer cette série voilà qui est fait surtout j'adore la plume de l'auteure si facile à lire pour moi un français.

Depuis trois semaines, il se trouve que trois exécuteurs sont mort, complètement dépecés. Muse le sait elle à le don de lire dans les mémoires en métal et elle découvre que son maître le fameux Damien est de retour.

Et elle avait réussi à lui échapper mais malheureusement elle va devoir le côtoyer encore une fois et de plus en plus forte, plus intelligente avec le feux de l'enfer jusqu'au bout des doigts, sauf que Damien se trouve très fort aussi. Quant à Akil il est faible, il est plus prince des Enfers, il veut le pouvoir illimité de Muse.

Un livre lu d'une traite tellement j'ai accroché à l'histoire si prenante, addictive, captivante, remplie de suspens et de rebondissements avec des personnages toujours aussi attachants.

My review :

Since the time I wanted to continue this series here it is, especially I love the author's pen so easy to read for me a French.

For three weeks, it turns out that three executors are dead, completely butchered. Muse knows that she has the gift of reading metal memories and she discovers that her master the famous Damien is back.

And she had managed to escape from him but unfortunately she will have to be with him once again and get stronger and smarter with the fire of hell at her fingertips, except that Damien is also very strong. As for Akil he is weak, he is more prince of the Underworld, he wants the unlimited power of Muse.

A book read in one go so much I was hooked on the story so gripping, addictive, captivating, full of suspense and twists and turns with characters always so endearing.

lecture 57 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
Non à l'expression
Non à l'expression

Je n'ai pas les mots ou ils n'arrivent pas à sortir de la bouche. Peut-être est-il difficile de l'exprimer ou o...

Morgane Danet
1 min

donate You can support your favorite writers