Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
La quête de Zoé (Key Trilogy #3) by Nora Roberts

La quête de Zoé (Key Trilogy #3) by Nora Roberts

Published Mar 14, 2021 Updated Mar 14, 2021 Culture
time 2 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 67 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

La quête de Zoé (Key Trilogy #3) by Nora Roberts

Prix or Price : 5,99€ en numérique et 7,80€ en poche

  • Éditeur : J'ai lu (9 septembre 2020)

Langue de lecture : Français

Nombres de livres dans la série : le troisième de la trilogie.

Note Booknode : Liste de diamant

Note Amazon, Babelio, Goodreads : 5*

 

Résumé :

Après les épreuves surmontées par Dana et Malory, c'est au tour de Zoé McCourt de libérer l'ultime déesse demeurée prisonnière derrière le rideau des Rêves. Zoé a un mois pour élucider l'énigme et trouver la clé, Même si elle peut compter sur ses amies, c'est surtout en elle qu'elle doit puiser le courage d'affronter le maléfique sorcier Kane. La lutte risque d'être terrible, mais Zoé n'est-elle pas la guerrière du trio ? Néanmoins, pour Kane tous les coups sont permis, et Zoé est bien contente d'avoir l'aide de Bradley Vane, dont le charme malicieux la touche et l'inquiète à la fois. Elle a déjà un point faible : son fils Simon. L'amour fragilise. A la croisée des chemins, il lui faudra choisir son destin.

Summary :

After the trials and tribulations of Dana and Malory, it's Zoe McCourt's turn to free the ultimate goddess trapped behind the Curtain of Dreams. Zoe has one month to solve the riddle and find the key. Although she can count on her friends, she must find the courage to face the evil wizard Kane. The fight is likely to be terrible, but isn't Zoë the warrior of the trio? Still, Kane will stop at nothing, and Zoe is glad to have the help of Bradley Vane, whose mischievous charm both touches and worries her. She already has a weakness: her son Simon. Love weakens. At the crossroads, she must choose her destiny.

Ma chronique :

Et voilà la trilogie terminée, hâte de découvrir d'autres livres de cette auteure.

Malory et Dana ayant surmonté des épreuves c'est au tour de Zoé pour libérer la dernière déesse prisonnière du rideau des Rêves. Elle aura un mois pour résoudre une énigme et trouver la clef. Elle aura à affronter le sorcier Kane. Mais elle pourra compter sur Bradley pour l'aider.

Le dernier livre de la trilogie lu d'une traite tellement j'ai accroché à l'histoire si prenante, captivante, addictive, remplie de suspens et de rebondissements avec des personnages toujours aussi attachants.

My review :

And now the trilogy is over, I can't wait to discover other books from this author.

Malory and Dana having overcome trials, it's Zoe's turn to free the last goddess trapped in the Curtain of Dreams. She will have one month to solve a riddle and find the key. She will have to face the wizard Kane. But she can count on Bradley to help her.

The last book of the trilogy read in one go so much I was hooked on the story so gripping, captivating, addictive, full of suspense and twists and turns with characters always so endearing.

lecture 67 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
Coco
Coco

Depuis déjà plusieurs générations, la musique est bannie dans la famille de Miguel. Un vrai d&ea...

Valentine Simon
1 min

donate You can support your favorite writers