Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Les Cœurs Souverains Tome 3 - L'Héritière de Sybellion by  Gallahan Elsa

Les Cœurs Souverains Tome 3 - L'Héritière de Sybellion by  Gallahan Elsa

Published Feb 19, 2021 Updated Feb 19, 2021 Culture
time 3 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 110 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Les Cœurs Souverains Tome 3 - L'Héritière de Sybellion by  Gallahan Elsa

Prix or Price : 2,99€ (352 pages)

Éditions : Gallahan Elsa (1 février 2021)

Langue de lecture : Farnçais

Nombres de tomes dans la série : le troisième

Note Amazon : 5*

 

Résumé :

Haguénor et Eiléah sont condamnés à devoir faire face à leur destin chacun de leur côté, alors que le malheur n'attend qu'une énième opportunité de frapper à nouveau leur famille.

À présent à la merci de l'ennemi, et tandis que l'un d'eux souhaite le voir agoniser dans d'atroces souffrances pour assouvir une vendetta personnelle, le « Dragon » parviendra-t-il à honorer le serment prêté à sa femme de survivre jusqu'à ce qu'elle le secoure ?

Quant à Eiléah, retenue prisonnière par le Sha-Al, troublant souverain du peuple esgarrien qui ébranle certaines de ses plus intimes convictions, tiendra-t-elle les promesses faites à ses enfants d'échapper à ses ravisseurs, et à leur père de le sauver du grave péril qui le guette avant qu'il ne soit trop tard ?
Ou se résignera-t-elle à céder aux désirs de son geôlier, et à monter sur le trône esgarrien à ses côtés ?

Une course implacable contre le temps est engagée...
Qui en sortira victorieux au final ?

Dans ce troisième tome de la saga Les Cœurs Souverains, plus que jamais nos deux héros verront leur détermination et leurs sentiments mis à rude épreuve.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Réservé à un Public majeur et averti

Summary :

Hagenor and Eileah are doomed to face their destiny on their own, while misfortune awaits only the umpteenth opportunity to strike their families again.

Now at the mercy of the enemy, and while one of them wishes to see him agonize in agonizing pain to quench a personal vendetta, will the "Dragon" manage to honor the oath he swore to his wife to survive until she rescues him?

As for Eileah, held captive by the Sha-Al, a disturbing sovereign of the Esgarrian people who shakes some of his most intimate convictions, will she keep the promises she made to her children to escape her captors, and to their father to save him from the grave danger that awaits him before it is too late?
Or will she resign herself to give in to the desires of her jailer, and ascend the Esgarrian throne at his side?

A relentless race against time is underway ...
Who will emerge victorious in the end?

In this third volume of the saga The Sovereign Hearts, more than ever our two heroes will see their determination and their feelings put to the test.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reserved for a major and informed public

Ma chronique :

Je tiens à remercier l'auteure de m'avoir permis de lire les trois livres, celui là je l'ai plus adoré que les autres.

On y retrouve Haguénor et Eiléah qui font face à leur destin chacun seuls de leur côté. Le malheur n'attend qu'une seule chose, c'est de frapper à nouveau dans leur famille. Le dragon à prêter serment auprès de sa femme, c'est de survivre le plus longtemps possible jusqu'à ce que sa femme vienne le secourir.

Eiléah va se retrouvée entre les mains du Sha-Al un troublant souverain esgarrien. Elle va faire une promesse à ses enfants, tenter de fuir et sauver son mari avant qu'il ne soit trop tard ou céder aux caprices de cet homme et monter sur le trône à ses côtés?

Un livre lu d'une traite tellement j'ai accroché à l'histoire si émouvante à certains passages, prenante, captivante, addictive, remplie de suspens et de rebondissements avec des personnages toujours aussi attachants.

My review :

I would like to thank the author for allowing me to read all three books, this one I loved more than the others.

It is about Hagenor and Eileah facing their destiny on their own. Misfortune awaits only one thing, and that is to strike again in their family. The dragon to take an oath to his wife is to survive as long as possible until his wife comes to his rescue.

Eileah will find herself in the hands of Sha-Al, a troubling Esgarrian ruler. She will make a promise to her children, try to flee and save her husband before it is too late, or give in to the man's whims and ascend the throne at his side?

A book read in one go, so much so that I hung on to the story, so moving in certain passages, captivating, addictive, full of suspense and twists and turns with characters as endearing as ever.

lecture 110 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture

donate You can support your favorite writers