Congratulations! Your support has been successfully sent to the author
Dreaming With Frost: A Distant Dreams & Crystal Frost Novella (Crystal Frost) by Alicia Rades

Dreaming With Frost: A Distant Dreams & Crystal Frost Novella (Crystal Frost) by Alicia Rades

Published Jan 19, 2021 Updated Jan 19, 2021 Culture
time 3 min
0
Love
0
Solidarity
0
Wow
thumb 0 comment
lecture 35 readss
0
reaction

On Panodyssey, you can read up to 30 publications per month without being logged in. Enjoy29 articles to discover this month.

To gain unlimited access, log in or create an account by clicking below. It's free! Log in

Dreaming With Frost: A Distant Dreams & Crystal Frost Novella (Crystal Frost) by Alicia Rades

Prix or Price : 0,99€ en numérique et 6,19€ en broché (96 pages)

  • Éditeur : Crystallite Publishing (7 septembre 2017)

Langue de lecture : Anglais

Nombre de livres : à lire après la série "Crystal Frost"et "Distant dreams"

Note Booknode : Liste de diamant

Note Amazon, Goodreads : 5*

 

A few words about the author :

Alicia Rades is a USA Today bestselling author of young adult and new adult paranormal fiction. When she's not dreaming up magical stories, she's either binge-watching Netflix, meditating, or spending time with her family. She has an unhealthy obsession with psychic characters and writes with a deck of tarot cards next to her computer.

Never miss a new release. Sign up for Alicia's newsletter at http://www.aliciaradesauthor.com/news...

Quelques mots sur l'auteure :

Alicia Rades est une auteure à succès de USA Today, qui a écrit des romans pour jeunes adultes et de nouvelles fictions paranormales pour adultes. Lorsqu'elle n'imagine pas d'histoires magiques, elle observe Netflix, médite ou passe du temps avec sa famille. Elle a une obsession malsaine pour les personnages psychiques et écrit avec un jeu de cartes de tarot à côté de son ordinateur.

Ne manquez jamais une nouvelle sortie. Inscrivez-vous à la newsletter d'Alicia sur http://www.aliciaradesauthor.com/news...

Summary :

I’m Kai Watson, and I’ve known my whole life my spirit leaves my body while I sleep. For years, I’ve used my ability to travel the world. Now I’m determined to learn more about what I can do.

On my search for answers, I meet a teen psychic named Crystal Frost. She’s easy to open up to, but I still have to tell my family and friends about my gift. If I don’t tell them now, I may never work up the courage, and I’ll spend the rest of my life regretting it.

This is a companion novella for the book Distant Dreams and the Crystal Frost series from author Alicia Rades. This novella takes place following the events in the Crystal Frost series and the standalone Distant Dreams.

Résumé :

Je m'appelle Kai Watson, et j'ai toujours su que mon esprit quitte mon corps pendant mon sommeil. Pendant des années, j'ai utilisé ma capacité à voyager dans le monde entier. Aujourd'hui, je suis déterminée à en apprendre davantage sur ce que je peux faire.

Dans ma quête de réponses, je rencontre une jeune voyante nommée Crystal Frost. Il est facile de s'ouvrir à elle, mais je dois quand même parler de mon don à ma famille et à mes amis. Si je ne le leur dis pas maintenant, je ne trouverai peut-être jamais le courage de le faire et je passerai le reste de ma vie à le regretter.

Cette nouvelle accompagne le livre Distant Dreams and the Crystal Frost de l'auteur Alicia Rades. Ce roman se déroule à la suite des événements de la série Crystal Frost et de la série autonome Distant Dreams.

Ma chronique :

Depuis le temps que je voulais lire ce livre, voilà qui est fait, je suis un grand fan de cette auteure, j'adore sa plume.

A lire après les événements de la série "Crystal Frost" et du livre "Distant Dreams".

On y retrouve la jolie Kai Watson qui pendant son sommeil fait de la projection astrale. Pendant pas mal d'années, elle va utiliser ce don pour voyager dans le monde entier. De nos jours elle compte en savoir plus sur cette capacité. Elle va rencontrer une voyante Crystal Frost, cela va être facile de lui parler, mais quant à sa famille cela sera plus dur. Si elle ne leur en parle pas, elle pourrait le regretter un jour.

J'ai accroché de suite à l'histoire si prenante, addictive, captivante, remplie de suspens et de rebondissements avec des personnages toujours aussi attachants.

My review :

I've been wanting to read this book for a long time now, and I'm a big fan of this author, I love her writing.

To read after the events of the "Crystal Frost" series and the book "Distant Dreams".

We find there the pretty Kai Watson who during her sleep does astral projection. For many years, she will use this gift to travel all over the world. Nowadays she intends to learn more about this ability. She will meet a fortune teller Crystal Frost, it will be easy to talk to her, but for her family it will be harder. If she doesn't tell them, she may regret it one day.

I immediately got hooked on the story, which is so compelling, addictive, captivating, full of suspense and twists and turns with characters that are as engaging as ever.

lecture 35 readings
thumb 0 comment
0
reaction

Comments (0)

You can support your favorite independent writers by donating to them

Prolong your journey in this universe Culture
Scabreux
Scabreux

Un mot d'un dictionnaire, ma définition, vôtre sourire, ma joie. D...

Bernard Ducosson
1 min
A KNOT
A KNOT

(to Karen) The photo (untitle) is from Haaretz Weekend Brief (April 13th), it shows spring army manoeuvres....

Cecile Voisset
3 min

donate You can support your favorite writers